måndag 28 september 2009

Tisdag morgon och jag är tröttare än tröttast. Ska börja jobba 5.45 och efter jobb är dagen fullspäckad av aktiviteter. Det är ett måste när man har hjärtesorger! För att inte tänka för mycket på skiten så dövar jag alltid mig själv genom att göra så mycket som möjligt, på så liten tid som möjligt. Mitt hem är aldrig så fint o rent som när jag har hjärtesorger.
Igår jobbade jag på Göteborgssträckan o höll på att bli tokig av tristess. Tankarna fladdrade hela tiden och jag råkade få iväg ett litet mess på en jävla massa sidor till den kolsyrade mannen. Inte bra alls och särskillt inte med tanke på att jag blev förbannad när jag fick svar. Då råkade jag skicka iväg ett ännu längre mess. Tror det låg på 12 sidor, eller nåt... Fy va förbannad jag va på honom för han är så fruktansvärt korkad. Ja jävlar i hallonskogen,,, Nu däremot är jag lugn som en filbunke så det var kanske lite ilska som krävdes för att bli någolunda människa igen.

Ikväll är det medlemskväll på Intersport så då tänker jag vara först i kön för en massiv terapi shoppingrunda. Nya träningskläder ska införskaffas samt skor. Nu ska jag iallafall pysa iväg ner till jobb och slava på Malmötågen i några timmar...

Inga kommentarer: