onsdag 9 september 2009

Onsdag 9/9-09

Onsdagen är här och om två dagar så får jag äntligen träffa min lilla läskeburk igen=) Att man kan längta efter någon så mycket som jag gör efter honom är sjukt!
Idag mår sjuklingen mycket bättre, lite ont i halsen men inget dödligt. Jag hoppade upp ur bingen vid sju o kilade ut i morgondaggen för att ta en titt på mina ägor... Läget va som jag fruktade, katastrof! så det var bara att hugga tag i verktygen o börja fixade till lite. Nu är det inte direkt Sofierostuk efter endast ett par timmars pillande i jorden, men det är dock mycket bättre än förut! Har nu satt mig tillrätta här vid min älskade lilla dator med en kopp te och ska försöka få fason på musiken till kvällens Ungpass. Jag har tagit låtar från mitt gamla, mitt nuvarande, förra terminens ungpass samt från Annas förra Baspass. Väldig blandning som jag nu ska försöka få ner på papper och in i huvudet till kl. 17.30 ikväll. Jag är fruktansvärt nöjd med mina val och hoppas att alla tycker att det blir ett roligt pass ikväll.

Låtlistan är:

Vi är på gång - A-men (mix av Ledin...)
All the small things - Blink 192
Get down - Backstreet boys
Mirakel - Niclas Wahlgren
Arash feat. Shaggy - Donya
One of the ones - Amy Diamond
I love Rock'n roll - Joan Jett
Floorfiller - A-teens
Donna Summer / Siggy Marley - Crayons
Vild och galen - Linda Bengtzing
Everybody - Backstreet boys
Electric - Leila K
Synd att du är så söt - B.A.R


Närmast på agendan står det att jag ska hoppa in i solariet, sen kommer jag till min favoritpunkt nämligen att jag ska ta en "kli"pilla o gå o lägga mig en runda =) Min kropp o min säng är som gjorda för varandra. De smälter ihop till en helhet, lixom. Sen kommer min lilla prins hem från skolan och då ska vi ha förhandlingar om eventuell förhöjd veckopeng... suck...
Resultatet av förhandlingen kommer senare att presenteras....

Inga kommentarer: