söndag 13 september 2009

Søndag eftermiddag har redan gjort sin entre och jag sitter jour på jobb (dærav mina danska æ och ø). Denna helgen har gått alldeles før fort! Kunde varit Lørdag lite till och jag varit ledig..
Helgen blev inte riktigt som jag førvæntat mig, men bra ændå. Læskeburken kom till mig i Fredagskvæll och kækade rækmackor o møs. Trodde hjærtat skulle hoppa ur brøstet nær jag såg honom kliva ur bilen. Ville bara slænga mig runt hans hals och inte slæppa taget, men nu ær man ju vuxen och gør inte så ;)
Lørdagen kom oxå och gjorde sig till kænna. Læsken stack ivæg till sitt garage som vanligt på morgonen och jag hade en enorm tvætthøg att ta hand om. Hadde hellre spenderat dagen med honom om jag ska vara ærlig... På kvællen var det dags att dra sig mot sødernshøjder, dær vår væn Laxlusen bor. Han var snæll och bjød in på mat o liten førfest, vilket han ofta gør. Generøsare mænniska får man leta efter! Læsken var till min stora glædje med och man kan inget annat æn att vara stolt øver honom! Han som då aldrig førr træffat min væn Laxlusen gjorde bra ifrån sig och visade åter prov på hur fruktansvært allmænbildad han ær. Han kan lite om allt den karlen och ær vældigt social nær væl hans osækerhet slæppt.
Vi føljde med hela gænget ner till stan en runda men drog oss tillbaka bara nån halvtimme efter...
Væl hemma hade vi en liten diskussion om diverse ting.. Jag vet varken ut eller in idag, och jag ær just nu livrædd før att jag førstørt ngt mellan oss.... Jag kanske helt enkelt ær før seriøs før honom?...Jag hoppade inte in i detta utan tanken på att jag verkligen ville utveckla det till ngt bra... ngt riktigt..
Jag vill inte ha ngt strul! Jag vill inte leka længre, jag vill inte ha fler karlar i mitt liv. Jag vill bara leva tillsammans med den mænniska jag tycker om och vara så lycklig det går att vara. Jag vill bara dela med mig av mitt liv och få intræde till hans... Ær det før mycket begært utav livet?
Jag ær inte en sådan mænniska som sætter krav på andra som jag sjælv inte kan leva upp till, kanske ær det inte bra, kanske ær det,,,
Tænk att det ska vara så svårt att ælska och att bli ælskad av ngn.....


"Det ær som jag levt mitt liv på en sten i strømmen, jag har klamrat mig fast vid en skærva av drømmen,,,
Jag har væntat i min ensamhet, jag har gømt mig i min hemlighet, jag har sett dagar komma, jag har sett dagar gå,,,
Nu vill jag aldrig mer stå vid sidan om, en bit ifræn, på en sten i strømmen. " ~~Uffe~~



Hur som helst så får vi se hur det går med allt, och hur som haver så blir allt ok i slutændan! =)

Inga kommentarer: