fredag 2 oktober 2009

Nu är det över på riktigt för mig. Jag har nog inte fattat riktigt vad som hänt, inte konstigt med tanke på allt gått så fort. Det har verkligen gått från bra till helt slut på några timmar. Ibland fattar jag inte alls hur karlar är funtade. Jag kommer aldrig att göra om detta misstaget, det är säkert! Aldrig mer!
Jag har pratat med Läsken 2 dagar i rad nu och det har inte direkt varit några trevliga samtal. Vi som alltid haft lätt till skratt, alltid kunnat prata ordentligt och aldrig sagt något dumt till vararandra, har nu bråkat och varit allmänt otrevliga i samtalstonen. Fattar ingenting av hur det har kunnat bli så här. Jag tycker fruktansvärt mycket om denna mannen som människa och det sista jag vill är att bråka med honom. Efter vårt samtal igår känner jag att det bästa är att inte ha kontakt med honom mer än nödvändigt, iaf tills han klivit upp ur sin "stenålderssvacka".
Men som sagt, nu är det iaf över för min del och jag har äntligen förstått att det verkligen är slut och ingen återvändo finns.

Idag ska jag jobba i Danmark hela dagen och ikväll är det Caj Karlsson.
Nytt liv, ny dag, nya tilfällen. Ingen ide att deppa ner sig längre =)

Inga kommentarer: