onsdag 26 augusti 2009

Fruktansvärd dag! fy fan vilken skit dag! Jag jobbade i hop med Lasse och allt gick bra tills jag o Lasse skulle från Lund till Ängelholm då Storkens X knalla på med båda ungarna i Rydebäck. Lasse tog hennes biljett o jag sa samtidigt till henne att hon hade en söt son och att han var väldigt lik sin pappa Hill. Hon fick ett sånt utbrott på mig när vi kommit fram till HBG som liknade inget annat. Jag o Lasse stod som två fågelholkar o fattade nada.. Hon gick tillomed upp o anmälde mig...
Att hon överhuvudtaget får ha sina barn kvar är för mig en gåta!
Jag blev både ledsen o förbannad på samma gång och hela dagen var efter detta totalt förstörd.
Fick en fin anmälan av henne på mig. Jo d e sant. Astet knallade upp till Skånetrafiken och anmälde mig för en rad olka saker som givetvis enbart existerar i hennes sjuka och förvridna lilla hjärna!

Efter jobb stack jag till Friskis o tränade. Hur skönt som helst! Finns inget som är så avkopplande som att just träna. Man glömmer både tid o rum... fantastiskt!
Vad som inte är ok dock med Friskis just nu är att dom inte gjort någon som helst reklam om vår junior jympa. Skit dåligt!! 4 ungar kom idag till ung-jympan vilket är katastrof. Förra terminen va vi ca 40 ungar varje Måndag då passet var. Skärpning krävs! Ska bli kul o se om det överhuvudtaget dyker upp några imorgon på junior 2 som jag ska hålla... Kanske helt enkelt bara blir jag o Ulrika,,,, men hon är ioförsig ett stort barn hela hon,,,,

Så nu har jag fått kräka av mig lite till i dag! Har riktigt pisse ont i huvudet så nu ska det få nanna kudden en stund.

Inga kommentarer: